söndag

Jädrar va seg jag är på att blogga nu, men ja har inte tid.. Har jobbat onsdag, torsdag, fredag och lördag och sedan haft annat för mig helt enkelt..

Midsommar blev helt spontant ett besök i en stuga i Revsand. Jag slutade halv 6 och hade då en timma på mig att ta mig in till stan, duscha och göra mig i ordning, men ja klarade mig allt. Igår började jag jobba kl 13 och hoppades på att de skulle va dåligt väder då jag var väldans trött och inte orkade jobba, men såklart blev det jättefint väder och massor av folk. När jag slutat kom Amanda och hämtade upp mig och vi tog en sväng i bilen sen åkte vi till mig o glodde på film, gött slut på dagen. somnade som en prinsessa sen och nu är ja ute i stugan igen, börjar jobba kl 15....

baj

Kommentarer
Postat av: mååååd

malin, malin världens bästa malin!:D

2009-06-21 @ 16:50:06
Postat av: mååååd

malin, malin världens bästa malin!:D



Haha, nu trodde du att du hade fått 2 kommentarer.. MOHAHA

2009-06-21 @ 16:51:08
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0