soooool

Vet inte vart dagen tagit vägen!

Går så snabbt nu så snart är sommaren över känns det som, börjar redan få ångest, sorjligt.

Men imorse for jag iallafall ut till stugan och sen låg jag och solade hela dagen och åt god mammalagad mat, kanske därför tiden gick så snabbt! Sjukt skönt iallafall, får lov att ta vara på varje ledig stund i solen med tanke på vädret känns det som. Vid 17 gick ja de ca 200 metrarna till café Pärlan och jobbade till 21. Tiden gick snabbt och jag är så glad över mitt jobb =)

Imorn ska jag jobba samma tid igen så jag passar på att spendera lite tid här i stugan med mammi och pappi. Fasst det ska ju bli skitväder igen tydligen, då vet jag vad jag måste ta tag i att göra...

Tappade för övrigt min stortånagel förut äntligen, lite information för er riktigt nyfikna :) :) :) Den blev blå i vintras när jag var i fjällen, så de va på tiden!


Såg ju inte så farligt ut då, men nu ser det för jävligt äckligt ut..


Nej fy, nu känndes de ju som jag tappade 10 av mina 20 läsare så jag säger god natt istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0