taccobuffé på g

Nu är jag hemma efter lite information i skolan, fick reda på massa tider och aktiviteter som äger rum nästa vecka. Veckan vi alla längtat efter.. Helt galet att det är nästa fredag som vi slutar!!

För ett år sedan nu så var jag, Emma och Anna i Ayia napa.. Hade vart en dröm att gå i upplevelse om man varit där nu också, i de här bajvädret vi har nu iallafall. Hade varit så underbart att åka någonstans efter studenten och stannt hela sommaren! Om jag ändå hade pengar så jag slapp jobba...

I eftermiddag blir det iallafall Mastis med klassen där vi ska äta taccobuffé =) Efter det vet jag inte vad det blir riktigt, är sugen på att göra nåt riktigt kul, jag är ledig hela helgen och när ska de börja partas på riktigt inför studenten egentligen?!


Kommentarer
Postat av: Emelie

IMORGON!

2009-06-05 @ 21:38:16
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0