Mig i ett litet nötskal =)

Har väl i ärlighetens namn dragit mig lite för att skriva idag, då något pinsamt men väldigt lättsamt hände vid halv 6 snåret imorse. Jag hittade nämligen min plånbok i nedersta kanten av min säng.. Hade kännt natten innan att det legat nåt där men orkade inte åtgärda det, imorse fick jag nog och insåg att det var min plånbok, med spärrat bankomatkort i... haha, det värsta är att de inte är första gången detta händer, men sist gick det nåt år innan jag hittade den hemma i en gammal väska. Det är väl lite jag i ett nötskal men ja ska skärpa till mig! Ha bättre koll på mig själv och mina prylar! Men de är skönt att ha den tillbaks iallafall :D

Nog om det, dagen i skolan bestod av en lektion där jag och Emma fick reda på att vi fick VG i vårt projektarbete :D och sedan gick vi på studiebesök Swedbank. Fick fika och lyssnade på prat om privatekonomi.

Vid kl 17 trampade jag ut till Pärlan i spöregnet och jobbade i 2 timmar. Inte mycket att göra där kan jag lugnt säga. När jag kom hem igen åkte jag till Maxi eftersom jag hade varken ost, skinka eller yogurth. Och nu fick jag precis reda på att vi ska ha maskerad för poängjakten imorn, ja har ingen aning om vad ja ska vara, vill vara hippie men har inga hippiekläder! Bara att leta vidare HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0