Hlegen


Hej o hå. Ännu en helg har susat förbi och trots jobb både lördag och söndag så blev den riktigt lyckad =)

Fredagen spenderade jag och Linda på sjön, från halv 11 till 5 någon gång! Tur att solkrämen var med säger jag bara. Vid 3 kom mammi och pappi med mat och det smakade godare än aldrig förr. När jag kom tillbaks till stugan åkte jag hem och efter många om och men hamnade jag, Emma och Anna på en filt i Skärgården där vi bara tog det lite lungt under kvälen.

Lördagen var första dagen på länge som jag var tvungen att sätta alarm på mobilen, de var tungt att gå upp och på Ejes sög de att vara i det fina vädret. Men jag fick sluta vid 12 iallafall så de blev inte så lång dag. När jag kom hem satte jag mig ute med en bok i högsta hugg, men det var sjukt varmt ute så jag och Amanda åkte iväg för att bada. Men efter att ha åkt nercabat ända till Revsand var vi redan gansk avsvalkade och vattnet var svinklallt så det blev inget bad utan en glass i Skärgården istället. När ja var hemma igen var det dags för en dusch och lite tillfräshning  och vid 19 mötte jag upp Emma på Coop och sedan satte vi oss i Gästhamnen och åt och drack lite gott. Super mysigt =) Sen dök även Anna upp och sedan Amanda en sväng. Vid halv 12 någongång bar det av till Mastis där det var galet mycket folk! Var något uppträdande så de va därför. Väl där var det iallafall jätteroligt, trots extremt onda fötter och vid stängning var det som vanligt lika trist att man skulle behöva gå hem när allt var som roligast. I min hjärna var det kaos och jag är kanske inte den smartaste flickan i världen alltid men det blev ett lyckat avslut på kvällen också. Dock likaså slitsamt som varje söndag att behöva jobba 6 timmar i värmen. Ush o fy säger jag bara.

Idag ska jag också jobba, men inte förens 17.30 så jag kan minsann njuta av dagen. Dock är det så sjukt varmt så om ja ska sola måste jag typ duscha varannan kvart! Men jag klagar absolut inte!

Ha en fin dag i solen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0