Karlstad

Hey

Idag har jag varit i Karlstad för att hämta min mobil som helt otroligt nog redan var klar från lagningen. Blev även lite shopping trots att jag verkligen borde spara på min kosing.. Men jag är otroligt nöjd och man blir ju lycklig för en stund när man shoppar så why not!


Kläderna är från Gina tricot, Åhlens och MQ och är mycket snyggare IRL...

När jag kom hem från Karlstad var jag vrålhungrig och tog med mig Emma ner till stan för en nachotallrik som satt precis som den skulle. Sen kom Fatemeh och hämtade upp mig då det var dags för mitt första träningspass på 1000 år. Sprang 3km i intervaller med lite styrketräning under tiden och fuck va otränad jag har blivit! Men det är bara att försöka dra igång så gott det går nu.

Men nu vill jag ha popcorn känner jag!! Men jag har inte en enda påse hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0