Imorgon

Imorgon smäller det!!!

Efter 12 år i skolan är det nu dags att säga tack och adjö. Just nu känns det bara sjukt skönt och jag hoppas för allt i världen att jag kommer in på den utbildning jag sökt så jag kan flytta här ifrån! Jag nådde mitt mål med godkänt i alla kurser och jag är stollt över mig själv som klarade av matte C. Nu är det bara att ladda batterierna och ha så kul som det bara går imorgon!





På klassfesten igår kom jag fram till att jag är en person som hellre går ut än går på hemmafest. Och jag kom på att jag självklart kommer sakna klassen, men man får nya klasskamrater och de som verkligen, verkligen betyder något kommer förhoppningsvis bestå =)

Idag känns det väldigt bra att jag gick hem tidigt för igår var verkligen ingen dag för mig, jag behöver någonting annat än än askalas fylla med massa galna människor. Sparar den dosen tills imorn istället. Och ikväll ska vi klä vagnen och fixa med allt sånt, då kommer man kanske inse att det är dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0