Utkast: Vilken helg! ...

Vilken helg! I lördags jobbade jag på Ejes med feber och jag trodde ja skulle svimma ett tag, sol va de ute också och de gjorde mig grinig.

På kvällningen for vi upp till Anna-sofia där vi grillade, snackade, gjorde drinkar och spelade diverse spel. De va soft. Vid halv 11 for vi ner till stan och dumma som vi var betalade vi in oss på både statt och Mastis... Big mistake, ägnade nämligen den mesta tiden på statt. Och de va roligt, massa dans som alltid när Maud är med ;D



När de stängde borde väl alla smarta som visste att de skulle jobba 9.30 på söndagen gått hem. Jag har väl aldrig vart vidare smart och det blev en sömnlös natt, dumt att somna när man ändå snart skulle upp liksom.. Men eftersom de va skitfint väder även igår så var det jättemkt folk på Pärlan så istället för att sluta 1 som ja skulle, fick ja sluta 18.30!!! Jag var minst sagt död! Svimfärdig och jävlig gick ja o la mig vid 21 igår och sov 13 timmar..

Nu ligger ja ute i Skärgårde o steker och orkar inte skriva mer än att de ska firas att betygen är satta ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0