Fredag

Idag är det fredag igen och vi har haft studiedag, typiskt att de lägger in studiedag den dag då jag bara har en lektion.. Men jag klagar inte utan istället har jag hunnit med att vara på gymmet, köpte mig äntligen ett nytt gymkort! Har inte tränat på mer än en vecka och så här passiv kan jag inte minnas att jag varit i hela mitt liv! Men nu är det köpt och då måste jag ju utnytja de. Skulle tagit  den traditionella fredagsfiakan vid 12 också, men Anna den svikaren for till Karlstad istället så jag åte hem för att städa istället. Tog en liten paus nu för jag är så sjukt trött! Den här helgen ska verkligen bli en riktig rehabiliteringshelg, jag ska sova ut, gå och lägga mig i tid, träna, äta rätt, göra hårinpackning, ansiktsmask och bara ta de lungt! Ska inte ut imorn, och ingen ska kunna övertala mig!!

Igår blev det en spontan pokerkväll hemma hos Alina och de va jättekul! Måste ju flika in att jag tog hem segern också ;) Men tack för de, måste definitivt göras om!




/Maggan

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA Emma är så jävla snygg! hon ser ut som ett litet mumintroll!

2009-03-20 @ 17:24:31
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0