Gästblogg


Hej hej i trollskogen! Emma här, Malins sedan ungefär 13år tillbaka bästaste bästa vän. Har blivit bedd att gästblogga lite här, och det är klart att jag ställder upp på det! Malin är ju som ni vet i Branäs nu och hänger i längdspåren med sina Natur&friluftsliv-polare. Dock är hon minsann lite trött idag eftersom att hon knappt sovit inatt fick jag precis veta. Om ni nu är intresserade av att veta det alltså.

Men inte nog med att hon åker mil efter mil på sina längdskidor, hon åker minsann utför också. Med min familj. Yes box, hon är minsann skidlärare åt mina syskon nu och lär min bror att göra en 360. Så snart kanske de blir lika skillade på skidorna som allas vår kära Maggie. Dock tvivlar jag på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0