Glad våffeldag

Tjenare! Dagen blev väl inte mycket mer utöver skolan och gym, stod och pratade med min käraste vän Emma efter skolan innan vi sade hej då, de va väl de. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, som vanligt när man ska skiljas åt med andra ord, allt som finns att prata om dyker upp då! Vet inte hur jag skulle klarat mig utan henne by my side i mitt liv! Och jag börjar nästan tjuta så fort jag tänker på den dagen då vi ska skiljas åt =(

Så jag slutar tänka på de nu och talar istället om att ja precis ätit våfflor efter som de är våffeldagen idag, de va gott, men nu vil jag bara spy upp allt för ack så mätt ja blev!


Glad våffeldag! :D

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan, den dagen ser jag inte fram emot! Men reunion vart 10:e år utomlands får vi inte glömma! Men fan vad länge med 10år.. Varannat år låter bättre!

2009-03-25 @ 22:58:52
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0