Happy friday

DE ÄR FREDAG DE ÄR FREDAG DE ÄR FREDAG!

Och jag är så glad :D men de är skrämmande va snabbt veckan har gått, 10 veckor till stdenten nu då. De enda dumma är att de är snöstorm ute som jag dessutom ska ut och cykla i snart.. Men då får man tänka att de är fredag bara så blir allting bra :D Har aldrig vart så här glad över helgen förut tror ja :P Och oj va smilisar jag gjorde idag då, men de är väl för att de är fredag ;D

Om en halv timma börjar klassrådet, sen är det pedagogiskt ledarskap och sen blire fredagsfikan på Paus. Sen tror jag att jag ska träffa Fatemeh om jag inte är helt ute och cyklar, men de märks väl, fast innan de måste jag klämma in en timma eller så på gymmet! De kommer bli en bra dag idag, jag är snygg, jag är grym som Krister säger... ;)


googlade på Happy friday, fick bla upp denna bild hahaha så ha en bra dag allihopa!

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0