HUNGRIG DYGNET RUNT!

Nu har jag kommit hem från skolan för ett tag sen, och trots att vi inte gjorde något särskillt ansträngande så är jag helt slut och så extremt skoltrött!! Säger som Emma, att jag bara skulle vilja skita i den här veckan, krypa ner under täcket och tröstäta glass.. Jag har dock ingen anledning till att tröstäta förutom att jag bor i Kristinehamn då.. Nee men de känns verkligen som en jobbig vecka, men de är bara att ta sig i kragen och fokusera på de som är bra =)

Helt sjukt galen i nåt att äta har jag varit hela dagen! Började i skolan med att jag gick ner o köpte 3 godisar medans jag pluggade. När jag och Emma stod på vårat klassiska avskedsställe efter skolan va jag sjukligt sugen på bland annat pizza, när ja kom hem käkade jag ett stort mål gös och potatis, och sen en macka. Efter några minuter hämtade jag en till och nu är jag assugen på mat igen! Ush de är inget bra alls.. Och föresten vill jag ägna en tanke åt Amanda och de andra naturarna som verkar ha extremt mycket i skolan, läste precis hennes blogg och fysik, biologi och miljö till en dag lät inget vidare lockande. Lycka till iallafall =)

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0