Inneboende hos Gäddan

Hejsan! Har precis installerat mig färdigt hemma hos Emma, ska bo här ett litet tag vare tänkt och de ska bli kul som alltid när jag, Emma och Anna bor ihop :D



Jag är dock irriterad på min dator som inte vill koppla upp sig på det trådlösa bredbandet i de här huset!! Men men jag överlever väl med mitt sega, gamla mobila... Planerna för idag är väl att iallafall laga lite käk, antagligen nåt som inte kommer passa lilla mig ;) och annars så tror ja vi bara ska chilla lite, de är ju de vi är som bäst på egentligen höhö.

Annars idag har de vart en kort dag i skolan, jag gillar fredagar starkt då jag bara har klassråd och en mindre ansträngande lektion. Efter de togs de en runda på den stora staden, sedan åkte jag hem för att packa ner mitt liv och nu är jag här. Och nu tror jag Anna dök upp!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0