Kul helg utan sömn..

Go kväll. Nu är klockan snart 18 och ja vill inte påstå att jag känner mig utvilad efter helgen som gått... Kanske har fått sammanlagt 7, 8 timmars sömn. De är då de känns mindre kul att de är dags att knalla iväg till skolan klockan 9 imorgonbitti.... Men men, som man bäddar får man ligga. Har haft en toppenhelg iallafall så rätt fint har jag bäddat trots allt! Mastis igår var asume om de ordet jag söker nu stavas så, de va jättemycket roligt folk där och jag var en t-shirt rikare när ja kom hem ;)

Blev inte så mycket bilder, då jag KLANTARSLET, tappade Emmas kamera i golvet så den gick sönder... :( Förlåt, förlåt, förlåt!!




Idag har vi bara dunderdegat här hemma hos Emma, blev ingen frukost utan vid 1 masade jag och Emma äntligen oss iväg till Charlies för att köpa pizza. Gissa om de va gott!! Sen drog Anna iväg och jag och Emma har kollat på Mamma mia, fast jag sov största delen av filmen och nu ligger Emma o snusar o sover..Kanske skulle sätta på alarmsignalen Krister i örat på henne? ;)

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0