Måndag

Måndagen  är snart över och de blev inte en sån tung dag, kom till skolan imorse och fick reda på att svenskan var inställd. Blev extremt irriterad (som om de behövdes) över att jag aldrig får de där smsen som nån skickar ut när lektioner är inställda, men nu har personen i fråga fått mitt nummer iallafall. Sen hade vi filosofi och de måste ju vara en av de tråkigaste ämnena genom tiderna, iallafall med våran lärare.. 2 och en halv timma senare började min sista lektion och mellan de hann ja käka och träna.
 
När jag kom hem kastade jag mig över kylskåpet och mättade magen och nu ska jag snart rulla iväg till Maxi och köpa lite frukost till imorn, mamma o pappa skulle visst bo i stugan och kvar lämnar dom inte en ätbar brödsmula..


Köper nog lite hallon också = )

Kommentarer
Postat av: Louise

jag köpte de där naturgodiasrna som du tipsade om, och WOW! De var verkligen grymt goda1 :D

2009-03-30 @ 19:07:46
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0