Måndagsblogg från skolan

hej o hå. Sitter i skolans bibliotek som varje måndag vid den här tiden o tråkar.. De andra i klassen har religion, men de har ju inte ja så jag får roa mig med annat.. Skulle kunna plugga lite, har prov i Internationell ekonomi på torsdag så de ska ja väl göra snart. Världens tröttaste människa råkar ja vara också, har en hel del timmar att sova ikapp känner ja. Är en riktigt seg dag helt enkelt.

Efter skolan vill ja göra allt annat än att åka till gymmet, men ja tror att mitt gymkort går ut typ idag så jag borde väl ta vara på tiden då ja absolut inte  har råd att köpa ett nytt än på ett tag egentligen... En hel hög med pengar skulle göra mitt liv lite lyckligare just nu iallafall... Men nu ska jag hitta på nåt roligare och bara vänta på den träkiga lektionen som börjar om mer än en timma./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0