Myskväll by my self

Kom precis hem från Maxi där jag har köpt mig en baguette och en ost. Jag ska nämligen äta min special räkbaguette ikväll. Efter de ska jag kolla klart på Slumdog millionare eller hur de nu stavas som jag började kolla på igår. Sen blire nog några Gossip girl avsnitt och lite popcorn. Hur mysigt lät inte de där egentligen? Jag klagar faktiskt inte, men de hade allt vart bra kul om man hade haft pengar till att gå ut och äta gott, ta en bowlingrunda, några drinkar och sedan tagit en taxi till Karlskoga och dansat hela natten lång!

Men ikväll ska jag spara på slantarna på detta sätt. Ska bli skönt att leva imorn också! Hoppas alla som är ute inte får allt för kul ;)

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0