Nattfika

God morgon, god morgon! Trött som en sengångare sitter jag nere i Emmas vardagsrum och kollar på Tv med hennes syster medans de andra två sover som stockar.. Önskar att jag kunde sova lite till med tanke på att vi somnade efter 4 igår, men de gick inte. Vad vi gjorde uppe till klockan 4 är den roliga frågan, för vi gjorde verkligen ingenting! Skulle ha kollat på film o grejer, men vi kom inte överens och tillslut orkade vi inte så vi gick ner till köket o bryggde kaffe och käkade bakelse vid 11snåret där istället. Nyttiga nötter.. För detta resulterade ju i att vi var aningen pigga när de var dags att sova. Aa de va en riktigt nice kväll iallafall måste jag säga =)



Men idag önskar jag att vi somnat tidigare för jag vill vara pigg idag, påsarna under ögonen är ett faktum.../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0