Traditionell måndag..

Hej igen.
Måndag då som sagt och min ensamma tid i bibblan.. Börjar bli en långsam tradition. Men jag har haft utvecklikgnssamtal nu precis iallafall som lite tidsfördriv, mitt sista någonsin :S Börjar kännas att de snart är slut nu. Det är bal och studentsnack vart man än går och de är både kul och tjatigt. Men utvecklignssamtalet var en pepp iallafall, hade högre omdömmen än vad jag trodde, trodde ja hade G i allt men de här kommer nog få mig att försöka lägga ner mig i vissa ämnen =)

Nu ska ja nog tralla ner till kaffeterian och köpa en smörgås. Jag ska spendera mina pengar de sista dagarna av månaden, lika bra o ge upp sparandet.../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0