Trötter, de är ju söndag..

Vet inte om jag nämde de igår, men det blev iallafall ännu en kväll på Mastmagasinet igår. 

Kvällen var rolig, tror ja, jag är lite delad kan inte bestämma mig riktigt om de va askul eller mindre kul. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv i allafall hahaha.. All I need to say is Hunken.. Men den här helgen var en sån där helg då jag bara vill flytta härifrån, de är samma människor ute jämt och allt blir så himla lika, jag behöver mer variation! Blev iallafall direkt hemgång vid 02, men tro inte att ja kunde somna inte, och tro inte att ja kunde sova imorse så nu ligger jag här och är hur trött som helst.. Tycker de är skönt de här med sommartid för nu får man snart gå o lägga sig igen..

Får se om jag orkar masa mig iväg till gymmet sedan. Tveksamt!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0