Trötter

Då var jag åter hemma från en eftermiddag i Karlstad. Blev en hel del väntan på att den rättegång vi skulle på skulle börja, men tillslut fick vi gå in och de va riktigt spännande, dock lite upprepande och inget jag skulle vilja jobba med om jag säger så.



Vid halv 4 var det klart och då mötte jag upp Linda och vårt uppdrag var ju då som sagt att hitta balskor, studentskor och studentklänning. Hittade inget av de och jag och Linda har så totalt olika smak när de gäller de mesta, men var ändå ett bra stöd att ha med. Halv 6 åkte jag med tåget hem och nu är jag åter hemma. Funderar på om jag ska sätta mig på cykeln o rulla ner till gymmet, så fucked up kallt ute bara! Får se hur ja gör, annars blire nog en film denna kväll iallafall./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0