utvilad!

God morgon! Känns så otroligt skönt att vara utvilad och må super så här på en söndag! Var definitivt värt de att vara hemma igår, för de va riktigt härligt, de blev en sån där kväll som man alltid tänker på att man ska ta, men som aldrig bli av.

Men jag vaknade vid 4 inatt av att jag hörde ett bekant ljud utifrån vardagsrummet.. Först blev jag givetvis lite rädd då de bara var jag hemma, men sen slog de mig att de bara var Zlatan och att jag visst glömt att stänga luckan till hans bur igår. Hehe jag vill inte veta hur mycket av de här huset han hr käkat upp under natten... När jag vaknade hade jag även sprängande huvudverk igen, ja börjar nästan bli orolig, ja har haft ont sen i fredags förmiddag nu..


buspojken


Idag har jag inga planer alls förutom att jag ska till gymmet när de har öppnat vid halv 3. Kan ju tillägga att ja blev lite småsur över att de snöade ute när jag vaknade... Trodde ju att de va vår nu ju../Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0