årsbajsredovisningen inskickad!!! :D

Dagen började inte bra, trött som ett djur masade jag mig upp ur sängen. Mötet med vår handledare, vilket jag och Emma trodde skulle bli våran död, visade sig bli vändningen. Hon hade skrivit ett helt mail med saker som vi hade gjort fel, men i själva verket hade hon bara räknat helt fel så allt stämde! Så nu är vår årsredovisning inskickad och det var med extrem glädje och ett berg som lättade från axlarna.

När jag kom hem igen kom ännu en vändning. Brev från kycklingfabriken i Norge där jag, Anna, Alina, Emma och Carro sökt sommarjobb. I brevet stod "vi fant desverre ingen jobb till deg denne gangen"... Jag skulle ändå tackat nej, men jag tänker på min käre vän Emma,som nu kommer ha mindre pengar en amöba i sommar.. Men men, de löser sig nog, hon hittar nog sätt att tjäna pengar!

Efter nån timma på ballkongen fick jag en spontan idé och började ringa runt till mina vänninor, det bestämdes att vi ska sätta oss någonstans och äta pizza ikväll, precis som vi gjorde en sommardag för nåt år sedan. =) Så jag hoppas på att vädret håller i sig. Hej



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer ju bli rik på filmerna som Anna ska se till att de börjar säljas snart! ALLA kommer vilja ha en!

2009-05-25 @ 16:00:21
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0