Det är sig likt..

Resor var något som diskuterades igår och både jag, Amanda och Kristin är i allafall lika inkörda i att det ska bli en utlandsresa i sommar så nu är det bara pengar som fattas! Åsikten om vart vi vill är dock delad, jag vill back to Napa medans de andra vill till Ios så om det är någon som vill till Ayia napa med mig så är det bara att skicka in en intresseanmälan så plockar jag ut lämpliga kandidater sedan =)

Ne men man blir ju måttligt sugen när de har börjat med mingelbilder från Grabbarna grus igen.. Det är sig likt..
CharterVimmel

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill lämna en intresseanmälan! Ska bara råna nån bank eller så så är jag ready to go!

2009-05-23 @ 16:01:12
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0