en gris, en ko, en ölmebo!

Dum som jag är så sitter jag och käkar glass fast jag fryser som en dåre. Har precis kommit in från en prommenix från Ölme med Mattias igen. Ytterst trevligt och vi fick iallafall ett gott skratt när vi stod på stationen innan vi skulle gå då de kom fram en galen gubbe o snackade.. hahaha... Han spelade argentinsk musik o allt vare nu va.

Glassen då för övrigt gjorde jag själv förut, är väl inte glass egentligen, men de blev över från tårtan ja gjorde innan o den skulle ju stå i frysen så då ställde jag även detta i frysen. Tårtan står fortfarande i frysen och blev väldigt lyckad tror ja :D Man fick dock vänta en himla massa på att marängen skulle bli klar! Ja de va väl vad ja hade på hjärtat

Ta hand om er, för de är ingen annan som gör. Som min o Mattias nyfunne vän så klokt sa haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0