jordgubbar

Go kväll! Jag sitter här i mörkret o myser, ska snart gå o lägga mig och hoppas på mer sömn än inatt.. Har inte gjort något vettigt idag utan mest suttit här, följde med mamma till Maxi och vi köpte jordgubbar, satan vad gott de är! Älskar alla bär på sommaren. Men om de ska bli några bär i år får vädret banne mig se till att ordna upp sig för jag är trött på halvbra och osäkert väder..

Imorgon har jag bara en lektion, redovisning i pedagogiskt ledarskap. Har vart en soft kurs men de ska bli skönt att bli av med även den. Är inte många lektioner som är seriösa längre! Betygen sätts ju på måndag, då ska det minst sagt firas!!

God natt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0