lördag

hej hej hej.
06.45 när jag steg upp imorse trodde jag för allt i världen inte att jag skulle säga att jag hade en riktigt kul dag på jobbet, men det hade jag! Ja fick stå i kassan för första gången och trots att ja gjorde en del fel och att det var rätt svårt så var det riktigt roligt. Så dagen bara susade förbi och jag tänkte inte på att jag var trött :P

När jag slutade åkte ja hem till Emma där vi lagade lite käk och nu ska jag vila lite innan jag hoppar in i duschen. Tight schema att följa hela tiden! Måste verklgien städa på mitt rum också. Och ikväll ska vi till Erik en sväng på grillparty eller vad det nu än är.

Gårdagen hemma hos Emma blev iallafall riktigt trevlig den med, gott käk och goa tjejer, kan det bli bättre? =)



Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0