ny mobil ja..

Vilken dag, har inte haft tid att skriva förens nu, kan dock inte sätta fingret på vad som tagit sådan tid.. Var i skolan till 4 iallafall, jag, Madde och Anna gjorde våran "ledaruppgift" i pedagogiskt ledarskap och höll i en friskvårdslektion. Lite spontant och halvdant sådär, men nu är det gjort iallafall.

När jag kom hem hade jag äntligen fått min nya mobil! (grattis 3, en månad senare) Den har väl tagit upp en del tid, har pillat med den och laddat den med bra musik hemma hos Emma. Så nu har jag massa bra att lyssna på på tåget imorn. Annars verkade den riktigt bra och så, massa onödiga och användbara funktioner och så vidare. Men ja gillar min gamla bättre... :P



Men nu ligger jag efter i schemat, skulle gått o lagt mig nu egentligen och jag har inte duschat ännu! Måste vara utvilad imorn kl 6.23 när ja ska vara på stationen! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0