Pizza i det gröna

Jag har ont i halsen så det skriker om de och jag tycker väldigt synd om mig själv i och med detta =(

Sov nästan inget i natt så jag har sovit en del nu på eftermiddagen. I skolan fick vi reda på hur det gick på matteproven, jag failade igen... 10p, 12 var godkänt, men life goes on och jag hoppas att vår matteguru har hjärta nog att sätta G på mig i matte C iallafall...

Gårdagen var iallafall supermysig med pizza, sol och snack  =) Blev dock kallt rätt tidigt men jag Madde och Anna trotsade detta och satt kvar ett bra tag. Samtalsämnena var utöver det vanliga och vi kom fram till att vi måste se till att göra grejer så fort vädret blir fint nu in i de sista!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0