proffs på presenter ;D

Trots att min mobil inte kom idag heller (en och en halv vecka efter att vi ringt för andra gången och de då skulle skicka iväg den med en gång!!!!!!!) så är jag glad! Jag, Madde, Emma och Anna smidde nämligen planer i matsalen och satte de senare i verket hemma hos Emma och nu är det bara att vänta till på lördag. Kan inte avslöja något ännu, men vi är iallafall proffs på presenter ;D


Här är en av våra geniala gåvor, en vacker sten till ingen annan än Steen ;)



Förutom att jag längtar tills på lördag så längtar jag som en dåre tills på fredag då vi ekonomer far till Stockholm. Riksbanken, museum och shopping. Jag ska shoppa tills jag svimmar, har inte köpt något nytt på hur  länge som helst! Måste iallfall hitta balskor, studentskor och väska till balen sen får vi väl se vad som kommer med mig hem.

Vid kl 19 ska jag på möte på Pärlan och annars har jag väl massa plugg som bara ligger och väntar på mig antar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0