prommis

Jag masade mig tillslut ur sängen och tog en prommenad med Amanda ganska nyligen. Blev ju fint väder plötsligt så de va härligt att komma ut. Den stora frågan är hur det kommer gå att somna nu när ja sovit hela dagen, är fortfarande trött så de går nog i och för sig bra, snorig som en gris bara..

Jaaa, stackars lilla mig. Nu är det för övrigt helg för min del, går inte till skolan imorn.. En riktig jobbhelg blir det för min del, Ejes på lördag och Pärlan på söndag. Så jag får lov att stå över studentfesten på Varvet imorn, känner att ja inte kommer orka de och plånboken är lite tunn också. Men på lördag blire kalas iallafall och det ska bli riktigt kul, fastingen o allt så de är nog mycket folk ute i lilla hålan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0