reeegn

Blää. Ja gillar inte den här dagen.. Skulle precis ha åkt upp till Nässundet och käkat med mamma och pappa, men pappa hade glömt nåt i stugan så det blev inte så, fredagsfikan blev inställd för femtielfte gången i rad, det regnar ute och jag har ingen film eller någonting kvar att kolla på. Jag kommer inte till ro helt enkelt!

tralalalalaaaa.. Imorgon, om det blir fint väder blir det troligtvis grill och brännboll med klassen och sedan utgång och de ska bli mycket roligt tycker jaaag. Antagligen dyker inget spec upp ikväll efter som att jag är ledig imorn, men den som lever får se!

Den här stan kan få mig så låg
Den här stan får aldrig nog
Av saker som går sönder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0