Tavelskapande

Dagen i skolan var inte min dag.. Vår hemska rättskunskapslärare bestämde sig för att vi ska ha ett prov till på tisdag och ja måste få Vg på det för att få vg i betyg och det är nåt jag verkligen behöver! Aja skit i skolan nu, de är ju lov.

Efer skolan geld jag med Amanda och köpte glass i Skärgården. Riktigt nice i de härliga vädret som blev under eftermiddagen! När jag kom hem storstädade jag på mitt rum, äntligen så nu är de jättfint och rent här. Flyttade på varenda liten möbel. Gjorde även en ny tavla att pryda min vägg med, inte säsong med skidåkning längre. Men den blev inte alls lika fin som den andra... Får göra en ny snart igen! Men då här blev de ialalfall


Innan


Efter


Nu sitter jag och spelar tic-a-tac poker med Mattias och snart ska jag ge mig ut o springa innan jag ger mig av till Emma där det blir tjejkväll igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0