tråkigt

Sade precis adjö till Emma som har varit här och käkat. Så trist att äta själv så hon fick komma hit o göra mig sällskap =)
Börjar bli tråkigt att inte ha nåt inplanerat för dagen.. Alla är upptagna med sina pojkar och här sitter jag. Det är sol ute, men det är sjukt kallt ändå eftersom de blåser, så de går inte att sola. Jag behöver inte handla något, jag känner inte för att ge mig ut o springa, jag har ingenting jag behöver plugga på (jo egentligen, men inte idag..), jag behöver inte städa, jag har redan kollat runt på på alla sidor på internet som är värda att besöka för många gånger och det är inget bra på Tv. Jag sätter nog på ett Othavsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0