stugan i mörkret

Nu ligger jag i min lilla stuga ute i Skärgården alldeles ensam och filosoferar. Kommer skita ner mig så fort jag hör ett ljud sen när jag ska sova.. Vet inte varför det är mer läskigt här när det inte är sommar, extra mörkt och kallt, kanske de.

Har avnjutit en riktigt god middag ikväll bestående av grillad lax, potatisklyftor och diverse tillbehör. Kom hit runt 4 och dagen på jobbet var riktigt seg faktiskt.. Hoppas det blir roligare på Pärlan imorn! Mycket mer än så har jag väl inte att skriva, kan föresten påpeka att mobila bredbandet är sjukt segt här ute!! Hade hoppats på att nån hade trådlöst i närheten som man kunde smuggla sig in på, men icke.. Hoppas alla får en bra kväll, god natt


Kommentarer
Postat av: F

Ditt bredband är rätt segt hos dig med... :P

2009-05-03 @ 03:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0