Stockholm =)

Då var jag åter i Kristinehamn efter en lång och väldigt rolig dag!

Klev på tåget vid 06.23 och vi fick en sån där liten "salong" för oss själva vi 9 som var med så de va riktigt roligt och tiden gick rätt snabbt. Väl framme vid 9.15 så tog vi bussen till Djurgården och Nordiska muséet där vi kollade på en Farir fashion utställning. Man fick sig en tankeställare om hur våra kläder egentligen tillverkas osv, och det var nästan så man inte ville shoppa på eftermiddagen men de tankarna ändrades ju senare dock..


Trötta brudar i väntan på tåget..


Emma, Ivana och Sandra på tåget =)

"klasskort" utanför Nordiska muséet höhöh


Jossan som kan få alla att skratta för ingenting ;)

Något måsta man roa sig med när man väntar

Sen mättade vi våra magar på kungshallen med riktigt gott käk och sedan gick vi vidare mot riksbanken, efter en timmas shopping. På riksbanken var det en man som stod och pratade i en och en halv timma och delvis var det intressant, men jag fattade inte allt..

Ja, det är min mat. Gott faktiskt!

Peace


Sen fick vi äntligen shoppa loss och det gjorde jag minst sagt. Ska nog inte tala om hur mycket pengar som rök, men närmare 2000 och det svider lite nu faktiskt... Men men, varför ska man spara pengar för, tänk om man ramlar i trappen o dör imorn, för att citera pappa Dick ;) Kanske visar imorn vad jag köpt, för nu måste jag sova, Pärlan 9.30 imorn. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0