provbak!

Gårdagen blev fram åt eftermiddagen himla hektisk! vid 17 cyklade jag upp till Kvarndammen där det var orienteringsträning, de gick dåligt och jag fick ännu en gång bekräftelse på att jag suger på den sporten, kommer aldrig komma överens helt enkelt. När jag skulle åka hem hade min cykel punktering så jag fick springa hem istället, mindre kul när jag va helt slut efter banan.. Fick ett rejält träningspass iallafall! Och alla vet ju att man ska äta efter såna, men när jag kom hem stod A-s och väntade med bilen för vi skulle och sola.. Så de va bara att kasta sig in och då bestämde vi även att vi skulle kika förbi hos Alina på kvällen. Så hem till duschen och sedan vidare till Coop och till sist Alina.

Hos Alina var det party, men jag och Anna var mindre party så vi åkte redan vid 10. Jag hade extrem huvudvärk och var hungrigare än jag någonsin varit. Så jag ställde mig i köket och lagade kyckling, wookgrönsaker och ris och de va så sjukt gott och en härlig avslutning på kvällen för sen slocknade jag och sov som ett barn hela natten lång.


Va 1000 gånger godare än de såg ut och räddade mig från att svälta ihjäl!


Idag har jag ingenting alls inplanerat på hela dagen och de känns riktigt skönt faktiskt! Ska antagligen provgöra tårtan som ska serveras på min student iallfall, hoppas verkligen attj jag för en gångs skull kan få lyckas!

Fryst hallon- och marängtårta
Ser den inte hur god som helst ut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0