erik 20 bast i efterskott...

Helt slut är vad jag är! Känns som jag gjort någonting hela helgen verkligen, de är så man vill ha det, nytta blandat med nöje!

Gårdagen spenderades ju hos Erik, hade väl bara tänkt svänga förbi först och lämna hans 20årspresent egentligen, men de va rätt kul och var en hel del folk så vi stannade ända tills närmare 1. Vi grillade, vattenpipade och så vidare. Känns skönt idag att det gick lungt till för min egen del. Blev en hel del asgarv och jag skriver som Ulla, "HOLABANDOLA" hahaha... Skulle ha cyklat ut till Skärgården på natten sen, men sån tur var fick jag skjuts och även om jag gärna sluppit konversationerna i bilen så är jag sjukt tacksam, för satan vad kallt de va ute!


Idag då så började jag jobba på  Pärlan vid kl 13 och jag fick slänga av mig jackan och kasta mig in i arbetet så fort jag dök upp, de har alltså vart rättså hektiskt. Känndes verkligen skönt att komma hem efter dagen och nu vill jag bara sova för jag sov sjukt dåligt i natt. Fick typ ligga i fosterställning för att de va så stört kallt!

Nej, nu ska jag helt seriöst gå o lägga mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0