delad..

Idag är jag tröttare än aldrig förr och jag somnar nog ganska snart här i stolen.. Anledningen är gårdagens partybestyr.

Började hemma hos Anna, där vi skulle ge bort våran klockrena 20årspresent till Birk. Tror ni att ägget dök upp? Nej, han kom aldrig, så trots lite bittra miner satte vi oss i en taxi till Statt vid 11 där vi var ganska så själva! Haha, typ vi och 10 till ungefär, så vid halv 12 drog vi vidare till Mastis där Knekta kungar spelade och där i princip alla andra var. Var jätteroligt och den blev en hel del dans och kindpussande till poängjakten ;) Vi kommer ta hem de här!




Vid 2 blev det lite torggrillshäng och ytterligare lite poängplockande och sedan hamnade vi på efterfest hos Göran. Maud och jag fick oss ett skönt garv och det var allt trevligt där minsann, serverades även placering 1 på äckligaste drinken i form av en hemmagjord "Piggelin" haha..

Vet inte vad jag ska säga om resten av natten.. Orkar inte med att tänka och det är bara att inse fakta, det är väl så antar jag. Hade iallafall sjukt roligt, och skrattade så jag nästan kvävde mig själv..
Living the dream



Tog bussen till Ölme vid 4 och promenerade med Mattias in till stan. Alltid kul att träffa honom =) trots att jag höll på att svimma av trötthet. Hehe.. Nu ska jag kasta mig i sängen och somna som en stock! God natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha rolig bild där. Typ, Sveriges längsta arm? :)

2009-05-11 @ 14:51:05
URL: http://josephinesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0