nu ska blodet flyta

Ja då var jag här igen. Blev en lång dag i skolan och efter gick jag och Emma ner till stan där jag skulle försöka lindra min shoppingabstinens genom att köpa ett nagellack och underkläder. Blev dock inget av det som kom med hem, nagellacket fanns inte den färg jag ville ha och då kom jag på att jag faktiskt måste spara pengarna! Så jag kom hem tomhänt ändå och det känns ju bra nu i efterhand ;)

Kom inte hem förens vid 4 även fasst vi slutade innan 2, ibland blir det så att jag och Emma kan stå o prata väldigt länge innan vi går hem nämligen.. Idag tror jag inte vi var seriösa mer än 1 sekund i streck och jag skrattade så jag nästan grät. Ja nu vet ni det..


Nu ska jag nog smita iväg på en löprunda för att rymma från allt plugg.. På tal om plugg så borde jag nog ha pluggat lite bättre till matteprovet i förra veckan, blev ännu ett IG och det behövdes väl kanske inte riktigt.. Men som jag sa, man börjar bli van så jag tog det med en näve salt så att säga. Hej


Hahaha.. Hur kommer man på idén?

Kommentarer
Postat av: limpan

meeen maaalin!!

2009-05-06 @ 08:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0