nån som inte älskar vädret??

Jag är röd som en tomat efter en heldag i solen!! Minst sagt. Men jag tänker inte klaga, för vilket fantastiskt väder!!

Åkte hem till Emma vid 10 imorse och sen låg vi och pressade till 2 eller något och det blev sjukt varmt & gott. Åkte hem till Emmas pappa och käkade tacos och sen, efter en panikdusch gick vi och satte oss på vår brygga i hamnen och chillade i solen. Dagens skratt satt fint där.. Nu har vi vart ute o cruisat med Amanda som en skön avslutning på en skön dag!



Igår var det ju valborg och jag och Emma tog de på det softa viset och spenderade kvällen på hennes altan. Trots lite ryckningar i mina partynerver så var det ett bra beslut och de va jättemysigt. Men inte att glömma är att vi grillade med Madde också och det blev sjukt gott och lyckat allting =)



Nu ska ja snart sova tror jag, är sjukt trött och jobbar på Ejes imorn så de blir nog bra de. Efter jobbet åker jag ut till mamma och pappa i stugan och premiärsover över där för på söndag jobbar jag på Pärlan så då blir de nära och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0