världens bästa mammi

heey

Kort dag i skolan som sagt så efteråt blev det en fika på Paus och sedan en tur upp till Annasofia. Där kollade vi i gamla skolkataloger från Djurgårn, snackade och blåste såpbubblor. Jag kände mig dock väldigt hängig under dagen och hade feber när jag kom hem, men bara lite så jag fortsatte vidare. Destionationen blev Fatemeh och vi satt vid hennes köksbord och åt popcorn och pratade ikapp allt sen sist, vilket var väldigt länge sen.

Sen ringde mamma och ville ha med mig till min balklänningssömmerska, var aldrig där i söndags o nu var sista dagen mamma kunde så nu är min klänning hemma :D Fick även en studentpresent av henne, hon är så sjukt snäll så ja vet inte vart jag ska ta vägen! Vill öppna nu men de får vänta tills den stora dagen. Mamma hade också en överaskning när vi kom hem och det var en locktång! Världens bästa mamma var i farten =) Så nu behöver ja inte låna alla andras hehe..

Imorgon har jag också bara en lektion att gå på, ja gillar skolan just nu.. Men ja ska ändå gå o lägga mig snart för ja mår inte 100. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0