what a night..

Tänk vad mycket som hinner hända under en natt.. Helt otroligt. Var iallafall en skitkul kväll  igår, men det blev en gnutta för mycket för min del och det var ju lite onödigt egentligen. Men jag ångrar hellre saker jag gjort än att ångra att jag inte gjort dom som Emma så filosofiskt sa en gång.

Började ju iallafall med att träffa klassen vid Drevsta. Där grillade vi och spelade brännboll, hur kul som helst. När det blev kallt klämmde vi in oss hos Alina där jag inte riktigt vet va som hände, känslomässigt ett tag kan jag ju säga iallafall.. Vid halv 12 någon gång gick vi till Mastis och nu när jag tänker efter igen så liftade vi ju med några raggare! haha de va roligt! Väl på Mastis var det skitkul också, myran och co dök upp och Amanda o co var där och man blir alltid lika glad när bekanta oväntat dyker upp! Sen blev jag sviknare än aldrig förr av min kära vän Gerd, kommer aldrig förlåta henne för det... Så de fick bli efterfest på egen hand och de funkade allt de med. Men nu har jag gjort de igen, sovit på tok för lite ännu en gång och min dag är helt förstörd.. Aja, de var gårdagen värt det!






Kommentarer
Postat av: Emelie

Lägg upp bilder på bilddagboken vetja :D

2009-05-24 @ 16:38:17
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Sara

Hoho, jävlar i havet vilken kväll :D

2009-05-24 @ 17:10:41
URL: http://sawra90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0