1 dm snö



Sådär. Några av många galna bilder från lördagen. Hade ju julklappsbyte så en hel del roliga presenter delades ut haha och vissa körde hårt på 90-talstemat och klädde ut sig till snygga baywatshbrudar, se bilden nere till vänster.

Men idag är de måndag och föreläsningen innan va seg, har en skitdålig lärare nu och de är inget intressant ämne. Jag, Tina och Hanna stannade kvar efteråt och diskuterade hur vi ska lägga upp vår seminarieuppgift om Funäsdalen som ska va klar nästa vecka. Jag fattar ingenting av de vi ska göra men sån tur va så gör de andra de så de ska nog bli bra till slut! När jag kom hem lagade jag skitgott käk och nu ligger ja här o tar igen mig.

Kyckling
vitlök
ruccola sallad
taccomix
matlagningsgrädde


Ikväll är det tydligen filmkväll hos Niklas i korridoren, men även glögg och pepparkaka hos Josefin.. Får se vart jag hamnar. Ska upp tidigt imorn och jobba med Funäsdalsgrejen i bibblan så sova ska jag ta mig tid o göra iallfall. Morgondagen kommer nog bli hektisk. Först plugg under förmiddagen, sen måste ja handla vilket tar en jävla tid när man ska passa alla bussar, sen är de rysslandsmöte vid 4 och basket vid 8. Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0