24 november

Go förmiddag kära vänner! Jag sitter nu i min nystädade lilla lägenhet och väntar på att klockan ska bli 14 så jag kan gå ner och stoppa i första omgången med tvätt. Ni är allt bra avundsjuka på mitt liv idag kan jag tänka mig! Har väntat så länge med att tvätta nu att ja knappt har några rena strumpor eller underkläder så ni kan ju tänka er hur många gånger jag kommer behöva springa upp och ner under efetermiddagen.

Har även vart duktig och äntligen ringt till Trygg hansa och bett dom skicka nån reseförsäkringsgrejs som man måste ha till Ryssland. Verkar va himla viktigt med pass, visum och allt sånt där, typiskt Ryssland.

Sitter även o funderar lite på hur jag vill ha det i min nya lägenhet.. Skulle vilja ha en världskarta så som på bilden nedanför, har alltid varit en liten dröm, men ja vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. Väggarna är gröna nämligen, men tjaaa nåt ska man väl kunna ordna. En tripp till IKEA blir de iallafall när jag är hemma över jul! har för övrigt bokat biljett hit till Östersund igen den 5e januari sen kommer pappa och Linda upp med lite saker och hjälper mig att flytta när jag får flytta in i mitt nya =)


Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag gjorde faktiskt det ;) men russinbröd alltså.. då har jag lärt mig nått nytt idag! ;D

2009-11-24 @ 21:40:18
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0