basket & plaza

Hola! Jag är en gnutta stressad men skriver lite ändå.

Imorse åkte jag in till stan lite innan vi började för att gå till polisen och fixa ett nytt pass. Mitt går ut i augusti och de måste vara giltigt 6 månader efter att man kommer hem och eftersom vi kommer hem från Ryssland i mars så var ja tvungen.. Kul utgift.. Desutom blev jag så brutalt ful på bilden hahaha.. Aja sen gick vi och betalade Åreresan så nu är de gjort och sedan hade vi en 2timmars föreläsning. När den var slut och vi fått hemtentan blev de en snabbis på stan och sedan slängde jag ihop lite fiskpinnar och mos här hemma.

Nu har jag precis packat ner allt som kan behövas en kväll på Plaza och om en timma går bussen in till stan. Johan och Bojan har hyrt hallen på skolan och där blire basket, nice! Blir himla stressigt bara så ja får duscha och göra mig iordning hos Emma. Blir inget Oscars idag efter förra veckans incident så vi ska direkt till Plaza, är taggad! Måste ju fira tentaresultatet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0