dags att inviga plankorna

Masade mig iväg till ica bara för att köpa oboy, bara för att man ska ha varm choklad när man åker skidor fast de inte ens är särskillt gott. Dyrt va de och ja köpte saker ja inte behövde och när jag kom hem kom ja på att ja icke äger någon mjölk så ja kan ändå inte göra någon oboy imorn om ja inte går tillbaks till affären vilket ja inte tänker göra... Livet är tufft sometimes..

08.13 åker ja härifrån imorn o 08.50 rullar bussen till Vemdalen! Och på tal om skidåkning så är jag så otroligt glad och fruktansvärt avundsjuk på Amanda som fått säsongsjobb i Sälen, ja vill också! De flesta i min klass har kört några säsonger o de verkar crazy. Synd bara att de inte var i Åre hon fick, de hade varit kanon ju för dit ska ja många många gånger i vinter :D Men jag är ju trots allt bara 21 år när ja pluggat färdigt så jag hinner kanske prova de jag med nån gång.



Bestämde mig föresten för att bara stanna hemma ikväll, måste duscha, göra matsäck och plocka iordning på alla grejor innan ja somnar! Hoppas verkligen att katten kan vara tyst inatt...Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får hälsa på mig!

2009-11-16 @ 12:46:56
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0