dom som säger att tiden läker alla sår dom ljuger

Ja då har denna dag passerat. Jag har legat i sängen vid datorn så gott som hela dagen, får alltid samma ångest av sånt.. Har hunnit tänka 10000 för många tankar men med världens bästa support känns saker och ting helt okej, har ju som jag skrivit om massa saker att vara glad över! Tentan, ryssland, lägenheten, basketen, ja listan kan göras lång.

Ett avbrott i liggandet har jag faktiskt gjort och de var att skära kött och mosa runt de i marinad till middagen ikväll och sedan gjorde vi en kladdkaka med minttu i. Kommer nog bli superb! Hoppas jag kan hålla mig vaken till efterrätten..


såhär kan för övrigt en riktigt avdankad efterfest se ut..

Kom fram till förut att igår var sista torsdagen innan jul som ja ska ut, kommer kännas tomt, men de blir nog bäst! Kan ju alltid gå till Oscars o käka lite soppa o umgås, men inget mer. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0