ja vet vad som fattades...

Jag kan inte begripa hur ja kan skita ner så bedrövligt när ja kommer hem på nätterna, ser ut som ett bombnedslag här inne fast ja städa igår.. Nån hade nåt glittrigt på sig iallafall för de är glitter överallt på toan!

Hur som helst så ligger ja i min lilla säng nu, trött som ett djur. Måste lägga av att komma hem så sent, men ingen fest utan efterfest sa Emma så klokt en kväll.

Denna bild kännetecknar min kväll, för 50% av tiden kämpade ja med att klämma ner mina saker i väskan hahaha. Malin skrev att ja missade ett ragg för ja stog o kämpade o sen orkade han tydligen inte vänta hahaa.

Men iallafall, kvällen var askalas och vi blev askalas. höhö. Denna gång var de Elinor som inte kom med ut på krogen, alltid är de nån. Galet mycket folk vare och färre utklädda än ja trodde, ja dissade för övrigt min perruk, de va så fult.. Efteråt ville folk som vanligt ha Subway så de va bara o knalla dit, har nog aldrig varit så sugen på o köpa en macka men ja stod emot o käka smörgås och fil när vi kom hem istället. Sen gick vi ner till nedervåningen och hängde med Ludde fram till 6snåret.. Kul jul.

Idag har jag inga planer alls, gjorde all nytta igår så ja skulle slippa idag :) Sjukt sugen på nåt gott att äta är ja däremot. KÖTT! Har föresten glömt att anmäla mig till tentan så ja hoppas för allt i världen de går att fixa! På onsdag är de ju dags.. Men nu ska ja kolla på en movie eller nåt! Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0